środa, 9 lipca 2014

Na balkonie / On my balcony

Wymarzyłam sobie kiedyś, że mój balkon będzie pełen kolorowych kwiatów.

I have dreamed, that my balcony is full of colorful flowers.
 

 

I wymarzyłam sobie też, że będzie przytulnym, trochę pstrokatym zakątkiem, w którym będzie można sobie uciąć krótką drzemkę.

And I have dreamed, that it will be a cozy little corner


Także wymarzyłam sobie na moim balkonie delikatne firanki, które powiewają targane letnim wiatrem, pośród których mogłabym się poczuć jak księżniczka :)

Also I have dreamed about delicate curtains on my balcony, that  will be waving in the wind :)



 


No i tak to sobie wymarzyłam :)

Well, it's how I have dreamed it :)


Pozdrawiam Was słonecznie!

Sunny regards for you!





























4 komentarze:

  1. Widzisz, marzenia mają to do siebie, że lubią się spełniać:))) ..więc warto marzyć:)) ..i uważać o czym się marzy, bo z reguły wszystko się urzeczywistnia (niekiedy ciut dłużej to trwa, ale jednak:)
    Serdecznie pozdrawiam pięknie kolorowy zakątek wypoczynkowy:) a w nim Ciebie oczywiście:))
    Wszystkiego Dobrego!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny zakątek stworzyłaś. Bajeczny! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to sobie wymarzyłaś :-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń