poniedziałek, 12 maja 2014

Nowe / New

Na powitanie w Happy Forms dla Was sielski bukiet z mniszków, popularnie zwanych mleczami, jeszcze mokrych od majowego deszczu :) 

WITAJCIE W HAPPY FORMS!

WELCOME TO HAPPY FORMS!


 

No więc od teraz Malowana Skrzynia to Happy Forms :) I obiecuję Wam, że nadal będzie kolorowo - mam nadzieję, że tak kolorowo jak tylko się da :) Sklepik to teraz także Happy Forms.

www.happy-forms.com


Zmiana jest duża i dla mnie szczególnie ważna. Rok funkcjonowania Malowanej Skrzyni nauczył mnie bardzo dużo, a wynikiem tej nauki są właśnie owe "szczęśliwe formy", które mam nadzieję i Was będą uszczęśliwiały :)

Happy Forms są już także na facebooku o TUTAJ. Zapraszam do ich polubienia :)


No a żeby wszystko dobrze się zaczęło i coby trochę się Wam podlizać ;] ...




W konkursie można wygrać kamionkowy pojemnik z pokrywką, szkliwiony w środku. Pojemnik jest z kolekcji "Green Village". Do wyboru: pojemnik na miód z drewnianym czerpaczkiem do miodu, pojemnik na dżem z drewnianą łyżeczką oraz pojemnik na smalec z drewnianym nożykiem :)

Konkurs odbywa się na blogu oraz na profilu facebookowym Happy Forms

ZASADY:

Na blogu:
- Należy obserwować bloga Happy Forms
- Należy zostawić komentarz pod postem, w którym zgłosicie chęć udziału oraz napiszecie krótko z czym kojarzą się Wam Happy Forms :)
- Należy także udostępnić powyższy banerek na swoim blogu :)
- Jeżeli nie prowadzisz bloga, podaj w komentarzu swój adres mailowy :)

Na facebooku:
- Należy polubić profil Happy Forms
- należy udostępnić banerek konkursowy na swoim profilu
- Należy wyrazić w komentarzu chęć udziały w konkursie oraz napisać z czym kojarzą się Wam Happy Forms.

ZAPRASZAM!




31 komentarzy:

  1. Oczywiście zgłaszam się do zabawy. Na fejsie również Cię odszukam tę stronę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze chętna do zabawy jestem, więc i tej nie przepuszczę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Myszy także dołączają z przyjemnością do zabawy. Blog już obserwujemy, a banerek publikujemy w zakładce rozdaniowej na naszym grzoniowym blogu. "Happy Forms" kojarzą nam się z kalejdoskopem barw i kształtów, mnóstwem radosnej zabawy, krasnoludkami oraz Panem Robótką z kanału CBeebies. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Happy forms to nic innego jak kolorowe serwetki w idealnych kształtach kwiatów :)
    Te spod Twojej ręki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że koniec znaczył taki cudny początek :) Happy Forms kojarzy mi się z serwetami i obrusami w różnych formach i radosnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też koniecznie się zgłaszam bo te kamionkowe pojemniczki są naprawdę super:)) A jeśli chodzi o pytanie to sama naprawdę nie wiem czemu ale Happy Forms kojarzy mi się z małymi, kolorowymi, uśmiechniętymi, wielkookimi zwierzaczkami, najlepiej oczywiście zrobionymi z włóczki:)) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście zgłaszam się! :)))
    A Happy Forms kojarzy mi się z wszelkiego rodzaju rękodziełem i w dużej mierze skierowanym do dzieci, tworzenia czegoś z niczego (do zabawy i nie tylko :) A teraz to też kojarzy mi się z Twoim blogiem, sklepem i pięknymi kolorowymi wytworkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja też się zgłaszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smalec będzie dla mojego męża, hi, hi :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo.. to się dzieje:)
    Z przyjemnością i ja dołączę do zabawy:)
    Mi Happy Forms kojarzy się z kolorem, jasnym i energetycznym:) Mnóstwem koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również z wielką radością dołączam do zabawy:) Jak tylko ujrzałam te baryłeczki, to przypomniał mi się Kubuś Puchatek i jego miodek:)) więc jak nie miodek, w moim by gościło masełko klarowane:)
    Happy Forms kojarzy mi się z drobnymi, uroczymi elementami (nie tylko dekoracyjnymi) na widok których człowiekowi maluje się uśmiech na twarzy:) Tak, z tym właśnie kojarzy mi się Happy Forms:)
    Serdeczności posyłam takie właśnie Happy:))
    ..hi hi, mamy wspólny radosny "element" w nazwie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja się zapisuję :) Happy Forms mnie kojarzą się z pozytywnym fomrmami wszelkich cosiów stworzonych zdolnymi łapkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah! i jeśli by mi jakims tam cudem się poszczęściło to prosze poczekaj na mój adres bo wracam z yrlopu 15.06 :)

      Usuń
  13. Ja jak zwykle nie doczytałam do końca, ale ze mnie gapa. Happy Forms kojarzy mi się z pozytywną energią, z wieloma szczęśliwymi chwilami i kreatywnymi projektami, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. potulnie staję w kolejce po ten cud-miód :) happy forms kojarzy mi się z kolorem, radością i prztulnością :)
    pozdrawiam serdecznie :)
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsze skojarzenie to baryłki z miodkiem Kubusia Puchatka i całej stumilowej zgrai :) takie małe, szczęśliwe baryłki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje pierwsze skojarzenie; KUBUŚ PUCHATEK:))) i uśmiech pojawił się na mojej twarzy:)
    Bardzo chetnie wezmę udzial w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. super nagrody! wybrałabym pojemniczek z napisem smalec:) chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  18. happy forms, to dla mnie synonim klimatu i wielkiej unikatowości. (oczywiście poproszę o wykonanie losu i dla mnie) :)

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. W kolejeczce staję, przyzwyczaiłaś nas w Malowanej Skrzyni do kolorów i z tym mi się kojarzą Happy forms :) z kolorem i twórczością z pasją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda że obserwatorów nie daje się przenosić

      Usuń
  20. bajeczne, kolorowe, radosne dziergadełka, które wywołują usmiech na twarzy, gdy sie na nie patrzy i dotyka, takie mam odczucia po przejrzeniu Twojego bloga, chetnie wezme udział w zabawie, stawiam na smalczyk albo miodzio i obserwuję:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Z czym mi się kojarzy Happy Forms? z radością, kolorem i uśmiechem. Za każdym razem kiedy spoglądam na robione przez Ciebie cuda buzia mi się uśmiecha :)
    Obserwuję na FB jako Mari Mar Kaczma, banerek na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. radość tworzenia i zabawy i jeszcze dzielenia się z nami ; ) gorąco pozdrawiam aa i zapraszam do mojej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyłączam się do zabawy :) Happy Forms kojarzy mi się z radością, kolorami, zabawą
    Pozdrawiam
    marrika91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam:)
    chętnie i ja przyłanczma się do zabwy :)
    Co do pytanko: to odrazu nasuneło mi się skojrzenie z piaskownicą i foremkami kolorowymi do "babek":):):)
    Pozdrawiem serdecznie :):

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Twój blog kojarzy mi sie z kolorem niebieskim , który bardzo lunbie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. 13.06 obchodzi urodziny moja mama i taki pojemniczek na miód byłby dla niej cudownym prezentem :)
    Happy Forms kojarzy mi się z kreatywnością :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. umiesz się podlizywać ;) przynajmniej na mnie takie pojemniczki działają jak magnes ;) przygarnęłabym hmmm pojemniczek na dżemik, tak na czasie, wczoraj robiłam kolejną partię truskawek :))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gapa zapomniałam napisać z czym się kojarzy Happy Forms - oczywiście z czymś wesołym, kolorowym, może dziecinnym? Ale w pozytywnym znaczeniu słowa :)

      Usuń
  28. Happy Form - to kolorowa łąka pełna cudownych szydełkowych kwiatów :)
    Życzę dobrej formy w nowej formie ;)

    Cieplutko pozdrawiam,
    Pliszka

    OdpowiedzUsuń