czwartek, 22 maja 2014

Samej sobie / For myself

Wiecie Kochane, tak sobie myślę, że to bardzo fajnie, gdy ktoś potrafi coś zrobić: szyć, rysować, malować, dziergać, kleić, lepić, pisać czy cokolwiek :) Bo zawsze, w razie nagłej potrzeby można zrobić coś dla siebie :)

You know Dear,  I think that is very nice, when someone can do something: sew, draw, paint, knit, glue, stick, write or whatever :) Because, always in an emergency situation, you can do something for yourself :)



Ja na ten przykład miałam i w sumie mam nadal potrzebę posiadania małej i eleganckiej torebki. Kopertówki jakoś nigdy mnie nie pociągały ;P Więc z braku odpowiedniego asortymentu w odpowiednim kolorze zrobiłam sobie torebkę sama. Na szydełku rzecz jasna :)

For example, I need a small and elegant handbag. The stores didn't have adequate range in the appropriate color, so I have made a purse myslef. With crochet, of course :)












Niech słoneczko rozpieszcza nas tak dalej! :)

Have a sunny days!

8 komentarzy:

  1. Śliczna torebunia!!:) Tak, fajnie jest czasem zrobić coś dla siebie:)) Pozdrowienia równie słoneczne ślę!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Też jestem tego zdania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super torebka, a z tymi niebiesiutkimi butkami prezentuje się znakomicie-super komplet:)) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna torebusia wyszła spod Twoich rączek! Masz rację, że zawsze można sobie poradzić samemu :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och! Cudna jest ta Twoja torebunia!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna a ten kwiatek mnie wręcz rozczulił :)

    OdpowiedzUsuń