wtorek, 16 lutego 2016

Debiut.

Witajcie Kochani po małej przerwie! Niestety teraz czasu będę miała dla Was trochę mniej. Mój synek wymaga przez jakiś czas dużo więcej uwagi niż dotychczas i ręce będę miała teraz zajęte bardziej nim niż szydełkiem.


Na szczęście poczyniłam do tego czasu pewne, niewielkie przygotowania i mam w zanadrzu kilka rzeczy, które będę mogła Wam na blogu pokazać.



Dzisiaj mam małą niespodziankę dla szydełkujących - zadebiutuję jako projektantka szydełkowych wzorów ;) Na pierwszy raz mam dla Was opracowany przeze mnie schemat na szydełkowe podkładki w kształcie kwiatka.




Do wykonania podkładek użyłam szydełka nr. 4 oraz bawełnianej włóczki Medusa.  Mam nadzieję, że schemat jest w miarę czytelny. Jeżeli będziecie mieli jakiekolwiek pytania piszcie komentarze, maile - wszystko wyjaśnię :)

Z wzoru korzystajcie śmiało - dziergajcie, udostępniajcie. Liczę, że jeżeli skorzystacie z mojego wzoru i wydziergacie swoje podkładki - pochwalicie się mi, czekam na to :)


Chciałam Was także zaprosić do obserwowania Happy Forms na Instagramie. Tam bywam częściej bo i forma tego portalu wymaga trochę mniej uwagi. Tam znajdziecie więcej informacji o tym, co u mnie piszczy ;)
Mam dla Was jeszcze kilka wzorów podkładek i kilka kwadratów :) Mam nadzieję, że niedługo będę mogła się nimi z Wami podzielić :) A tymczasem życzę Wam miłego tygodnia :)



Pozdrawiam
Ewela

7 komentarzy:

  1. Piękne są Twoje podkładki - fajny efekt przyozdobienia i dodania koloru wnętrzu.Dzięki za schemat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kwiatuszki :-) Fantastyczne podkładki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne podkładki, dzięki za podzielenie się wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze u Ciebie ładnie i kolorowo. Dziękuję za wzór

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę... tworzenie schematów to wyższa szkoła jazdy :-) Jeszcze nigdy nie udało mi się żadnego odcyfrować, ale czuję, że w razie potrzeby w pierwszej kolejności sięgnę po Twój :-)
    Mam nadzieję, że wszystko dobrze u Was, ślę moc pozytywnych wibracji i życzę miłego wieczoru :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne :) Zapraszam do siebie na candy http://www.mamaszyjezosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń