środa, 20 kwietnia 2016

Kolejny drobiazg dla Was :)

Witajcie Kochani! Od dłuższego czasu nie miałam Wam co pokazywać, ale dzisiaj nadrabiam zaległości. Całkiem spontanicznie powstały kolejne podkładki pod kubek. Bardzo mi się spodobały, mam nadzieję, że Wam także.


Postanowiłam więc podzielić się z Wami wzorem na ich wykonanie.




Z wzoru korzystajcie śmiało, udostępniajcie dalej i w razie niejasności pytajcie! Mam nadzieję, że wykonanie podkładek da wam tyle frajdy ile dało mi :)



Pozdrawiam jak zwykle kolorowo :D
Ewela

7 komentarzy:

  1. Super podkładki.Wzorek jest i też mój .Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :) Takie kolory od razu poprawiają nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewelina, pewnie że mi się podoba! Co jak co, ale po dawkę pozytywnej energii i fantastycznych kolorów można zajrzeć do Ciebie w każdej chwili :-) Te wzory nadal są dla mnie czarną magią, nie potrafiłabym powtórzyć, ale miło popatrzeć. Pięknego dnia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne podkładki :-) Dziękuję za wzór :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, kolorowe, energetyczne:) a schemat jak ślicznie narysowany:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale się prezentują , kolory i te kształty - bomba !

    OdpowiedzUsuń