wtorek, 26 kwietnia 2016

Kolory w zamieszaniu i bałaganie.

Ostatnio nasze rodzinne i domowe życie pełne jest bałaganu i zamieszania - takiego zarówno w pozytywnym jak i negatywnym znaczeniu. Na szczęście potrafię w tym bałaganie odnaleźć to co jest ważne i to jest ładne :)


Z tych negatywnych rzeczy, które nas ostatnio spotykają to choroby. Najpierw w okolicy świąt mnie i małżonka rozłożyła straszliwa grypa i chyba dopiero po dwóch tygodniach doszliśmy w miarę do siebie. Na szczęście najmłodszego członka rodziny choroba ta ominęła. Ale nie trzeba było długo czekać, bo zaraz męża dopadła ospa wietrzna, która następnie przelazła na młodego.

Oprócz tego w mieszkaniu dokonała się mała rewolucja - dokupiliśmy brakujące meble a w sypialni musiała stanąć duża szafa, gdyż okazało się, że małe dziecko, mimo, że jest małe to ma bardzo duże potrzeby przestrzenne ;) I wraz z mężem musieliśmy wynieść swoje klamoty z pokoju synka, aby cały już był tylko dla niego. Z pomocą w całym przedsięwzięciu przyszła poczciwa Ikea ;) Mam nadzieję, że niedługo uda mi się obfotografować wszystko, pokazać Wam i opisać :)

W całym tym zamieszaniu, powoli powstawał pled. Najpierw powstały kolorowe, lekko koronkowe, włóczkowe kwadraty, które następnie połączyłam swoim ulubionym kolorem niebieskim w turkusowym odcieniu.


Pled powstał z kwadratów, które wymyśliłam sama. Chciałam, żeby łączyły w sobie mięsistość włóczki grubszej bawełnianej włóczki z delikatnym motywem koronkowym. Jestem zadowolona, gdyż udało mi się osiągnąć zamierzony efekt. Mam nadzieję, że niedługo narysuję schemat kwadratu i podzielę się nim z Wami. 








Pled ostatecznie znalazł swoje miejsce w sypialni, obok kolorowych poduszek.




Pozdrawiam Was kolorowo!
Ewela

7 komentarzy:

  1. choróbska to nic przyjemnego - dobrze, że już z nich wyszliście, a kolory na zdjęciach po prostu urzekające, pled wygląda niesamowicie i robi wrażenie (zresztą, jak wszystkie Twoje dzieła). Z jakiej włoczki korzystałaś, bo bardzo fajną ma strukturę w robótce?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pled wygląda niesamowicie i jest taki energetyczny. Teraz na pewno choróbska Was będą omijać z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bradzo mi się podoba ten pled,jest śliczny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny pled :-) Przepiękne kolory i śliczny wzór elementów.
    Choróbskom mówimy - precz ! Dużo zdrowia Wam życzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the colours in all of your crochet projects! I'm so glad that you added the link on facebook :) you crochet so much! Where do you find the time?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much Claire! To be honest - I don't know how I find the time ;)In my daily life I'm trying always find time for myself and then I crochet ;) Kisses for you!

      Usuń