piątek, 4 lipca 2014

Post resztkowy / Zpagetti's leftover

Torby ze zpagetti już gotowe, ale o tym będzie kiedy indziej ;) Przyznaję, że spieszyłam się, ponieważ w niedzielę mam mały kiermasz w Serocku na Zalewem Zegrzyńskim a jestem teraz trochę zajęta mieszkankiem - ale o tym też będzie innym razem ;)



Tymczasem po torbach pozostały resztki, a że resztek było za mało coś konkretnego, to powstały takie oto drobiazgi - nazwałam je "wieszajami", gdyż nadają się tylko do wiszenia ;]








Pozdrawiam kolorowo!

Colorfull regards for you!

5 komentarzy:

  1. Nawet ze śmieci i resztek można wyczarować piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekspresowe miałaś tempo z torbami! Zresztą wszystkie szydełkowe wytworki robisz w takim tempie :)))) Resztkowce fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No przyznaję tempo zawrotne, kiedy Ty to wszystko robisz i jeszcze takie fajne "wieszaje" zrobiłaś, bardzo pomysłowe, kolorowe i dekoracyjne:)) Pozdrawiam słonecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden kiermasz za drugim - gratuluję! :-) Wieszaje urocze, przypominają mi łapacze snów.. Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń